REGULAMIN Serwisu Comarch ERP XT

Niniejszy regulamin zwany dalej „Regulaminem” określa zasady, zakres i warunki korzystania z Oprogramowania Comarch ERP XT w Chmurze Comarch.

§1
Definicje

Użyte w Regulaminie  Comarch ERP XT określenia należy rozumieć jak podano poniżej:

Oprogramowanie Comarch ERP XT – oprogramowanie  umożliwiające prowadzenie bazy danych klientów, zarządzanie i uzupełnianie list produktów, stanów magazynowych, czy wystawianie i wysyłki faktur składające się z modułów. Zakres funkcjonalny Oprogramowania Comarch ERP XT określony jest w dokumentacji dostępnej pod adresem https://pomoc.erpxt.pl/.

Operator  Comarch ERP XT (Operator) – Comarch Spółka Akcyjna z siedzibą w Krakowie przy Alei Jana Pawła II 39A, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego, pod numerem KRS 0000057567, NIP: 677-00-65-406, BDO: 000005192. Wysokość kapitału zakładowego Spółki wynosi 8.133.349,00 zł. Kapitał zakładowy został wpłacony w całości, email: erpxt@comarch.pl.

Chmura Comarch ERP XT – platforma działająca pod adresem https://www.erpxt.pl, umożliwiająca korzystanie z Oprogramowania Comarch ERP XT, zgodnie z niniejszym Regulaminem.

Klient Końcowy – prowadząca działalność gospodarczą osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, prowadząca działalność gospodarczą.

Konsument – Klient Końcowy prowadzący działalność gospodarczą, który dokonując zawarcia umowy na korzystanie z Oprogramowania Comarch ERP XT w Chmurze Comarch dokonuje transakcji, która uznana zostanie za niezawodową.

Konto Comarch ERP XT (Konto) – wydzielona przestrzeń Chmury Comarch ERP XT, określona unikalnym Loginem i zabezpieczona Hasłem, do którego wyłączny dostęp posiada Klient Końcowy oraz upoważniony przez niego Użytkownik.

Użytkownik Konta Comarch ERP XT (Użytkownik) – osoba fizyczna, która wykorzystując Login
i Hasło, korzysta z Oprogramowania Comarch ERP XT w imieniu i na rzecz Klienta Końcowego.

Hasło – ciąg znaków zabezpieczający dostęp do Konta Comarch ERP XT.

Login – adres e-mail użytkownika, wykorzystywany wraz z Hasłem do autoryzacji dostępu do Konta Comarch ERP XT.

Comarch Cloud Portal (Portal)– portal umożliwiający Klientowi Końcowemu zakup produktów Comarch, w tym Oprogramowania Comarch ERP XT. Comarch Cloud Portal dostarcza m.in. funkcji bezpiecznego, jednokrotnego logowania (SSO) do produktów Comarch. Korzystanie z Comarch Cloud Portal wymaga zaakceptowania odrębnego regulaminu.  

Partner– podmiot, który na podstawie umowy zawartej z Operatorem  sprzedaje Oprogramowanie Comarch ERP XT.

Kod aktywacyjny (Kod) –kod aktywujący możliwość  korzystania z Oprogramowania Comarch ERP XT w Chmurze Comarch.

Umowa – umowa na korzystanie z Oprogramowania Comarch ERP XT w Chmurze Comarch  którą stanowi niniejszy Regulamin.

Wersja Testowa Oprogramowania (Wersja Testowa) – wersja testowa Oprogramowania Comarch ERP XT udostępniana przez Operatora w celu oceny przydatności Oprogramowania Comarch ERP XT dla działalności gospodarczej Klienta Końcowego na zasadach określonych w Cenniku.

Przerwa techniczna - przerwa w dostępie do Oprogramowania Comarch ERP XT związana z aktualizacją wersji lub/i modernizacją infrastruktury, o której Comarch informuje z odpowiednim wyprzedzeniem za pomocą komunikatów lub drogą mailową.

Produkty Podmiotów Trzecich - każdy produkt (systemy operacyjne, oprogramowanie, licencja itp.), którego producentem lub właścicielem nie jest Comarch. 

§2
Postanowienia ogólne

  1. Dla poprawnego działania Oprogramowania Comarch ERP XT w Chmurze Comarch Klient powinien posiadać odpowiednie oprogramowanie oraz narzędzia. Szczegółowe wymagania opisane są w dokumencie dostępnym na stronie https://pomoc.erpxt.pl/dokumentacja/comarch-erp-xt-wymagania-systemowe/.
  2. Klient Końcowy zobowiązany jest do podania danych zgodnych ze stanem faktycznym i prawnym. Klient końcowy zobowiązany jest do aktualizacji swoich danych. W przypadku braku wykonania tego obowiązku lub jego nienależytego wykonania, wszystkie oświadczenia, faktury lub informacje wysłane do Klienta Końcowego przez Operatora na dotychczasowo podane dane, w tym adresy elektroniczne, będą uważane za skutecznie doręczone.
  3. Klient Końcowy zobowiązany jest do przestrzegania wymagań bezpieczeństwa wskazanych w Polityce Chmury Comarch dostępnej pod adresem https://www.comarch-cloud.pl/files-app/file_15/Polityka-Chmury-Comarch.pdf.
  4. Klient Końcowy zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu i ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane jego naruszeniem.
  5. Klient Końcowy przyjmuje do wiadomości, że w ramach Oprogramowania Comarch ERP XT Operator udostępnia funkcjonalności, która działają w oparciu o mechanizm sztucznej inteligencji. Klient Końcowy zobowiązany jest do samodzielnego weryfikowania dokładności i rzetelności generowanych przez taki mechanizm informacji i używać ich wyłącznie jako wsparcie, a nie ostateczne źródło informacji. Operator nie ponosi odpowiedzialności za decyzje podjęte przez Klienta Końcowego na podstawie informacji uzyskanych za pomocą tych mechanizmów.
  6. Klient zobowiązuje się do przestrzegania warunków licencyjnych oprogramowania firmy Microsoft zainstalowanego przez Comarch w ramach świadczonej usługi znajdujących są pod adresem https://www.comarch-cloud.pl/EndUserLicenseTerms.pdf
  7. Klient wyraża zgodę na przekazanie przez Comarch firmie Microsoft informacji obejmujących dane przedsiębiorstwa, w tym dane adresowe oraz informacje o posiadanych przez Klienta licencjach. Przekazanie tych informacji nastąpi wyłącznie na żądanie firmy Microsoft oraz w zakresie niezbędnym do wykonania zobowiązań umownych Comarch względem firmy Mircosoft.  

§3
Zawarcie i przedmiot Umowy

  1. Umowa zostaje zawarta po zaakceptowaniu przez Klienta Końcowego niniejszego Regulaminu. Po zawarciu Umowy Klient Końcowy uzyskuje dostęp do Konta, które umożliwia mu korzystanie z Oprogramowania.
  2. Klient ma prawo do skorzystania z Wersji Testowej Oprogramowania lub wersji płatnej.
  3. Po zakończeniu korzystania z Wersji Testowej dostęp do Oprogramowania zostanie zablokowany, chyba, że Klient Końcowy wykupi wersję płatną Oprogramowania na wybrany okres rozliczeniowy.
  4. Klient Końcowy może nabyć Oprogramowanie bezpośrednio od Operatora lub od Partnera.
  5. Klient Końcowy może korzystać ze wsparcia telefonicznego oraz mailowego zgodnie z informacjami umieszczonymi na stronie https://www.erpxt.pl/kontakt/. Wsparcie telefoniczne i mailowe prowadzone jest w języku polskim.

§4
Czas trwania i rozwiązanie Umowy, blokada i usunięcie Konta

    1. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony. Rozwiązanie Umowy następuje:
      • W przypadkach określonych w 2 i 3 poniżej;
      • Złożenia przez Klienta Końcowego żądania usunięcia Konta, o którym mowa w ust. 4 poniżej;
      • W przypadku złożenia przez Operatora wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji, gdy Klient:- wykorzystuje Konto Comarch ERP XT w sposób sprzeczny z Regulaminem; - Klient Końcowy w procesie rejestracji podał nieprawidłowe, niepełne lub nieprawdziwe dane; - Klient Końcowy korzysta z Oprogramowania w sposób mogący zagrażać interesom Operatora lub osób trzecich poprzez naruszenie reguł uczciwego obrotu gospodarczego, w szczególności poprzez nieprzestrzeganie przepisów prawa; - Klient Końcowy naruszy powszechnie obowiązujące standardy bezpieczeństwa w sieci, poprzez zaniechanie właściwej ochrony swojego sprzętu przed atakami z zewnątrz; - Klient Końcowy korzysta z Oprogramowania w sposób, który może doprowadzić do zakłócenia prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych Operatora; - Klient Końcowy rozpowszechnia wirusy komputerowe lub innego rodzaju szkodliwe oprogramowanie.
    2. Po upływie 90 dni od zakończenia korzystania z Wersji Testowej Oprogramowania w przypadku, gdy Klient Końcowy nie dokona zakupu wersji płatnej Oprogramowania Comarch ERP XT Konto Klienta Końcowego zostanie usunięte. Usunięcie Konta jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy.
    3. W przypadku braku zapłaty przez Klienta Końcowego wynagrodzenia za kolejny okres rozliczeniowy korzystania z Oprogramowania Comarch ERP XT dostęp do Konta zostaje zablokowany. Po upływie 12 miesięcy od zablokowania dostępu do Oprogramowania Comarch ERP XT Konto Klienta Końcowego zostaje usunięte. Usunięcie Konta jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy.
    4. Klient końcowy może zażądać usunięcia Konta poprzez kliknięcie „usuń konto”. Po przekazaniu żądania Konto Klienta Końcowego zostaje usunięte. Usunięcie Konta jest równoznaczne z rozwiązaniem Umowy.

§5
Wynagrodzenie

  1. Klient Końcowy jest zobowiązany do zapłaty z góry za korzystanie z Oprogramowania Comarch ERP XT zgodnie z Cennikiem umieszczonym na stronie internetowej https://www.erpxt.pl/cennik/.
  2. W przypadku zakupu Oprogramowania od Partnera wynagrodzenie jest płatne na zasadach określonych przez tego Partnera.
  3. Operator zastrzega sobie prawo do zmian wysokości Opłat i zasad dotyczących tych płatności.

§6
Postępowanie reklamacyjne

  1. Reklamacje Klienta Końcowego powinny dotyczyć konkretnych błędów, awarii lub innych nieprawidłowości w działaniu Oprogramowania Comarch ERP XT.
  2. Zgłoszenia nieprawidłowego działania Oprogramowania Comarch ERP XT można dokonać mailowo na adres erpxt@comarch.pl lub za pośrednictwem Partnera.
  3. W przypadku zgłoszenia nieprawidłowego działania Oprogramowania Comarch ERP XT, którego następstwem jest powstanie takich zapisów źródłowych lub wyników w bazie danych, które powodują zafałszowanie wielkości zobowiązań i należności, Operator usunie błąd niezwłocznie.
  4. Nieprawidłowości w działaniu Oprogramowania, które nie powodują skutków wymienionych w ust. 3 powyżej Operator usunie w kolejnych wersjach Oprogramowania Comarch ERP XT.
  5. Operator nie jest związany żadnym terminem ustalonym do naprawienia zaistniałych nieprawidłowości, jeżeli nieprawidłowość spowodowana została z przyczyn leżących po stronie Klienta Końcowego lub w wyniku naruszenia przez niego niniejszego Regulaminu. Nieprawidłowość taka, o ile zostanie usunięta przez Operatora, będzie traktowana jako usługa dodatkowa wykonana na dodatkowe zamówienie.
  6. Zapisy zawarte w niniejszym paragrafie nie dotyczą Klientów będących Konsumentami.

§7
Odpowiedzialność Comarch

  1. Operator odpowiada za działanie Oprogramowania zgodnie z dokumentacją dostępną pod adresem https://pomoc.erpxt.pl/. Odpowiedzialność Operatora wobec Klienta Końcowego ze wszystkich tytułów wynikających z realizacji Umowy  jest ograniczona do wartości wynagrodzenia ostatnio uiszczonego przez Klienta Końcowego przed zdarzeniem rodzącym odpowiedzialność Operatora.
  2. Operator nie odpowiada za szkody będące skutkiem przerw w dostępie Klienta Końcowego do Internetu lub przerw w korzystaniu z Oprogramowania spowodowanych nie wywiązaniem się z zobowiązań przez osoby trzecie.
  3. Operator nie ponosi odpowiedzialności za działanie zewnętrznych systemów wykorzystywanych przez Klienta Końcowego w Oprogramowaniu.
  4. Operator nie ponosi w żadnym wypadku odpowiedzialności za szkody polegające na utracie przez Klienta Końcowego korzyści, które uzyskałby, gdyby szkody nie wyrządzono.
  5. Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w związku z brakiem u Klienta Końcowego odpowiednich zabezpieczeń przed przejęciem Loginu i Hasła lub udostępnieniem przez Klienta Końcowego Loginu i Hasła osobom nieuprawnionym lub niegodnym zaufania, a także w przypadku powstania szkody będącej skutkiem niezastosowania się Klienta Końcowego do Polityki Chmury Comarch.
  6. Operator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody osób trzecich, wywołane przez działanie Klienta Końcowego w ramach API.

§8
Bezpieczeństwo danych

  1. Dane wprowadzone przez Klienta Końcowego do Konta Comarch ERP XT są własnością Klienta, który jest ich Administratorem. W związku z powyższym dochodzi do powierzenia przez Klienta Końcowego danych osobowych do przetwarzania przez Operatora. W celu umożliwienia realizacji Umowy niezbędne jest zawarcie między Klientem Końcowym, a Operatorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Umowa powierzenia danych zostanie zawarta w formie elektronicznej.
  2. Wszystkie dane wprowadzone do Konta Comarch ERP XT będą przechowywane przez Operatora zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO).
  3. Operator zobowiązuje się, że nie będzie w żaden sposób wykorzystywał danych wprowadzonych przez Klienta Końcowego, co nie dotyczy jednak danych niezbędnych do wykonania Umowy oraz danych osobowych, które zgodnie z przepisami prawa, Operator jest zobowiązany udostępnić sądom, organom ścigania lub administracji publicznej.
  4. Wszystkie dane przechowywane przez Operatora będą chronione i zabezpieczone przed ingerencją z zewnątrz oraz przed nieuprawnionym dostępem wewnętrznym (tj. przed dostępem nieuprawnionych pracowników Operatora). Operator zobowiązuje się filtrować dane za pomocą „ścian ogniowych” (firewall), w celu ich zabezpieczenia przed nieautoryzowanym dostępem.
  5. Dane Klienta Końcowego będą przechowywane przez Operatora na serwerach wyposażonych w profesjonalne systemy podtrzymywania napięcia oraz dodatkowo tworzone będą kopie bezpieczeństwa danych w cyklu 24 godzinnym na niezależny nośnik, w celu dodatkowego zabezpieczenia przed utratą. Operator zobowiązuje się do zachowywania kopii bezpieczeństwa danych z ostatnich 7 dni.
  6. Po upływie 90 dni od rozwiązania Umowy Konta Comarch ERP XT dane wprowadzane przez Klienta Końcowego są bezpowrotnie kasowane, bez możliwości ich odzyskania.

§9
Postanowienia dotyczące Klientów – Konsumentów

  1. Klient Końcowy będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, w terminie 14 dni od daty jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie do Comarch oświadczenia o odstąpieniu od umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu („Oświadczenie o odstąpieniu”). Operator zwróci Klientowi Końcowemu będącemu Konsumentem uiszczone wynagrodzenie, pomniejszone o wynagrodzenie za czas w którym korzystał z Oprogramowania Comarch ERP XT.
  2. Oświadczenie Konsumenta może być złożone w dowolny sposób, zapewniający jednak Operatorowi możliwość zapoznania się z jego treścią. W szczególności oświadczenie może być złożone na piśmie, na adres: Comarch S.A. ul. Życzkowskiego 29A, 31-864 Kraków lub wysłane w formie elektronicznej na adres erpxt@comarch.pl.
  3. Operator niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Oświadczenia o odstąpieniu, zwróci Klientowi Końcowemu będącemu Konsumentem wszystkie dokonane przez niego płatności z zastrzeżeniem zapisu ust. 1 niniejszego paragrafu.
  4. Operator dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient Końcowy będący Konsumentem, chyba że wyraźnie zgodził się on na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami.
  5. W przypadku Klienta Końcowego będącego Konsumentem Operator rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, powiadamiając Klienta Końcowego będącego Konsumentem o sposobie dalszego postępowania. Jeżeli w ciągu 14 dni Operator nie ustosunkuje się do żądań Klienta Końcowego będącego Konsumentem oznacza to uznanie jego żądania za uzasadnione.
  1. Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
  2. Klient będący Konsumentem ma również możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń w sporach dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług, korzystając z unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

§10
Dostęp do API

  1. Klient Końcowy może uzyskać dostęp do API poprzez kliknięcie „zapytaj o API” za pośrednictwem Konta. Dostęp do API umożliwia korzystanie z interfejsu dostępowego, wykorzystującego protokół elektronicznej wymiany danych, w zakresie opisanym w dokumentacji dostępnej pod adresem https://pomoc.erpxt.pl/.
  2. W ramach udzielonego dostępu do API Klient Końcowy może wygenerować dane logowania, potrzebne do korzystania z API (dalej: Klucz API).
  3. Klient Końcowy, który wygenerował Klucz API, nie może udostępniać tego Klucza osobom trzecim i ponosi wszelką odpowiedzialność za jego wykorzystanie w celach sprzecznych z obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami oraz niniejszym Regulaminem. Odpowiedzialność Klienta Końcowego rozciąga się również na działanie Użytkowników przez niego upoważnionych, bądź innych Klientów Końcowych lub innych Użytkowników, którym Klucz API został udostępniony, nawet w sposób niezawiniony
  4. Operator ma prawo do odmowy udzielenia dostępu do API lub do zablokowania Klucza API w przypadku, gdy:
    1. Klient Końcowy w ocenie Operatora nie daje należytej rękojmi rzetelnego postępowania zgodnie z przepisami niniejszego Regulaminu,
    2. Klient Końcowy korzystając z API narusza niniejszy Regulamin,
    3. Klient Końcowy korzystając z API narusza powszechnie obowiązujące przepisy prawa bądź w inny sposób może naruszać interesy Operatora, bądź jej klientów i kontrahentów, oraz
    4. w uzasadnionych przypadkach związanych z rażącymi brakami lub problemami technicznymi Oprogramowania API w szczególności dotyczącymi bezpieczeństwa Comarch lub innych działań na szkodę Operatora.
  5. Operator ma prawo zmiany zasad korzystania z API. W szczególności obejmuje to możliwość ustanowienia opłat za korzystanie z API.
  6. Odpowiedzialność za naruszenia powszechnie obowiązującego prawa oraz praw osób trzecich wynikłych z korzystania z API spoczywa na Kliencie Końcowym w zakresie w jakim naruszenie stanowi wynik jego działań lub zaniechań.
  7. Wszelkie zmiany w danych wprowadzonych do Oprogramowania Comarch ERP XT, wywołane w toku korzystania z API Klient wprowadza na własną odpowiedzialność. Operator nie odpowiada za szkody wywołane przez w/w zmiany. W razie ewentualnych błędów lub usterek, wynikłych z korzystania z rozwiązań API, Klient Końcowy zobowiązany jest do ich skorygowania za pośrednictwem funkcjonalności Konta w Oprogramowaniu Comarch ERP XT. 
  8. Operator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w API w dowolnym momencie, bez uprzedniego powiadamiania Klienta Końcowego. Klient Końcowy zobowiązany jest we własnym zakresie dostosowywać swoją integrację do wprowadzonych przez Operatora zmian w API. Operator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody, przerwy w działaniu Oprogramowania spowodowane brakiem dostosowania integracji do wprowadzonych zmian w API.

§11
Postanowienia końcowe

  1. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie oraz Umowie zastosowanie znajdują przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
  2. Operator uprawniony jest do wprowadzania zmian do Regulaminu w następujących przypadkach:
    1. Zmiany przepisów prawa mające bezpośredni wpływ na treść Regulaminu;
    2. Zmiany technologiczne i funkcjonalne;
    3. Zmiany w zasadach, zakresie lub warunkach korzystania z Oprogramowania Comarch ERP XT w Chmurze Comarch
    4. Zmiany konieczne z uwagi na względy bezpieczeństwa, w tym w celu zapobiegania nadużyciom lub naruszeniu praw bądź uzasadnionego interesu Operatora;
    5. Zmiany redakcyjne.
  3. Operator jest uprawniony w wyżej określonych przypadkach do wprowadzania zmian w Regulaminie. Informacje o zmianie oraz dacie ich wejścia w życie Operator umieszcza na stronie internetowej www.erpxt.pl.
  4. W terminie 14 dni od dnia ogłoszenia informacji o zmianie Regulaminu, Klient Końcowy może złożyć oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy - w takim przypadku Umowa
    ulega rozwiązaniu w terminie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy. Po upływie terminu wskazanego w zdaniu powyżej Strony wiąże Umowa o treści wynikającej ze zmienionego Regulaminu.
  5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Comarch a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane właściwym sądom powszechnym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  6. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Comarch a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Comarch.

 

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 12.05.2025 r. i z tym dniem przestaje obowiązywać dotychczasowy Regulamin Comarch ERP XT.

Copyright Comarch SA 2025

Drodzy Klienci z dniem 12 maja 2025 nastąpi zmiana regulaminu Comarch ERP XT. Zapoznaj się z nową wersją regulaminu.

Copyright Comarch SA 2025

Drodzy Klienci z dniem 12 maja 2025 nastąpi zmiana regulaminu Comarch ERP XT. Zapoznaj się z nową wersją regulaminu.

crossmenuchevron-down