Comarch e-Sale to intuicyjna aplikacja, która umożliwi Ci wystawienie aukcji na najpopularniejszych serwisach aukcyjnych: Allegro, e-Bay (eBay.pl, eBay.de, eBay.fr, eBay.it oraz eBay.es), Amazon (wkrótce). Narzędzie dedykowane jest dla mikroprzedsiębiorstw i małych firm, które w szybki sposób chcą sprzedawać swoje produkty w Internecie. Comarch e-Sale doskonale sprawdzi się u przedsiębiorców stawiających pierwsze kroki w e-commerce.
Wybierając rozwiązanie Comarch e-Sale, zyskujesz wbudowaną integrację systemu Comarch ERP oraz narzędzia do sprzedaży w Internecie. Comarch e-Sale występuje w integracji z systemem Comarch ERP XT oraz Comarch ERP Optima. Współpracę z Comarch e-Sale możesz zacząć już od 39zł+VAT miesięcznie!
Więcej o Comarch e-Sale: Comarch e-Sale, jako e-commerce na dobry początek
Składanie zamówienia Comarch e-Sale jest bardzo proste, gdyż obywa się poprzez formularz Comarch e-Sale. W formularzu musisz wybrać czy chcesz testować narzędzie przez 30 za darmo w wersji DEMO czy decydujesz się na zakup płatnej wersji.
Jeżeli nie posiadasz naszego oprogramowania to zostaniesz przekierowany do formularza wersji DEMO oprogramowania Comarch ERP. System Comarch ERP XT (dla mikroprzedsiębiorstw) lub Comarch ERP Optima (dla małych i średnich firm).
W procesie składania zamówienia w przypadku Klientów posiadających oprogramowanie Comarch ERP zostaniesz poproszony o podanie danych oprogramowania, celem sfinalizowania procesu zamówienia Comarch e-Sale.
Każde zamówienie należy zatwierdzić zamówienie przyciskiem „Zamawiam”.
Po złożeniu zamówienia na Comarch e-Sale otrzymasz od nas mail aktywacyjny, który umożliwi Ci rejestrację do Panelu Administracyjnego Comarch e-Sale. W kolejnym kroku należy zalogować się do Panelu Administracyjnego Comarch e-Sale, celem skonfigurowania wszystkich ustawień.
Aby rozpocząć współpracę z Comarch e-Sale należy skonfigurować aplikację z systemem Comarch ERP.
W przypadku Comarch ERP Optima należy wejść w zakładkę System/ Konfiguracja/ Firma/ Ogólne/ e-Sklep/wszystko.pl i przejść na zakładkę e-Sklep. Okno zawiera elementy konfiguracyjne związane ze współpracą z Comarch e-Sale. Szczegółowe instrukcje dotyczące konfiguracji Comarch e-Sale z Comarch ERP Optima znajdują się tutaj.
W przypadku Comarch ERP XT, aby dodać/zamówić Comarch e-Sale, należy wejść w zakładkę Mój Pakiet/Zarządzaj Pakietem/Zmień Pakiet/Skonfiguruj swój Pakiet Comarch ERP XT. Następnie należy dodać do swojego pakietu moduł Comarch e-Sale. Szczegółowa instrukcja konfiguracji Comarch ERP XT z Comarch e-Sale znajduje się tutaj.
Konfiguracja konta e-mail w Panelu Administracyjnym jest konieczna celem przesyłania informacji o e-Sale oraz umożliwienia komunikacji z Klientami oraz konfigurację serwisów aukcyjnych. Konfigurację konta e-mail należy wykonać z poziomu Panelu Administracyjnego e-Sale w zakładce Ustawienia/ Ustawienia e-Sale/ Ogólne/ Konto e-mail e-Sale.
Dodawania opisów oraz zdjęć produktowych odbywa się z poziomu systemu Comarch ERP skonfigurowanego Comarch e-Sale. Zatem zdjęcia produktów udostępnione w Comarch e-Sale dodawane są do kart towarowych w odpowiednim systemie ERP.
Jak widzisz rozpoczęcie sprzedaży w Internecie wcale nie jest takie trudne. Jeżeli jednak chcesz więcej informacji technicznych oraz instrukcji dotyczących Comarch e-Sale zachęcamy do korzystania z naszego Centrum Pomocy Comarch e-Sale oraz Asysty Technicznej: e-sale@comarch.pl.