Moduł BI POINT to narzędzie do analizowania danych firmy. Wszystkie zebrane w programie dane dostępne są w formie przejrzystych raportów graficznych oraz tabeli. Warto zwrócić uwagę na elastyczność danych prezentowanych. To użytkownik decyduje o tym, co chce analizować, w jakim zakresie czasowym oraz jak bardzo dokładnie przedstawione mają być jego dane.
Niezależnie od tego, czy prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, małą firmę, czy duże przedsiębiorstwo, to właśnie w danych leżą odpowiedzi na pytania, na które ciężko jest odpowiedzieć samemu. Moduł BI Point umożliwia spojrzenie na Twoją firmę z innego punktu widzenia, z punktu widzenia danych, a skondensowanie wielu informacji na jednym raporcie umożliwia szybkie i trafniejsze podejmowanie decyzji. Dane prezentowane w module BI Point są danymi pobieranymi z bazy danych na bieżąco. Podejmowane na ich podstawie decyzje są zatem najbardziej aktualne.
Dashboard sprzedaży:
Jeden z ważniejszych dashboardów dla każdego przedsiębiorcy. Jeden rzut oka i od razu wiesz, jak wyglądają przepływy pieniężne w Twojej firmie. Wiadomo ile środków będzie trzeba przeznaczyć na najbliższe płatności, ile środków można się spodziewać w najbliższym czasie, a także jak wygląda struktura zaległych płatności. Wiesz też, którzy kontrahenci nie spłacają regularnie zobowiązań wobec Ciebie, co pozwala podejmować dalsze decyzje handlowe.
Wyniki firmy – Twoja analiza:
Narzędzie BI Point na starcie ma kilka zdefiniowanych dashboardów i analiz. Natomiast to Ty decydujesz o tym, jak i co chcesz analizować. Budowanie nowych analiz nie wymaga od Ciebie wiedzy programistycznej. Każdy obszar analityczny w module jest dokładnie opisany, a stworzenie nowego raportu jest oparte na wyborze danych i przesunięciu ich na obszar analizy. W samym obszarze ułożenie i zależność danych to tylko Twoja decyzja. Dlatego też budowanie nowych analiz, rozbudowa obecnych o kolejne miary i wymiary, a także przekształcanie danych tabelarycznych w graficzne jest dziecinnie proste i każdy użytkownik sobie z tym procesem poradzi.
Jedną z częściej tworzonych analiz jest analiza rentowności firmy. Co właściwie oznacza rentowność? Rentowność to konfrontacja pomiędzy osiągniętym wynikiem finansowym a przychodami ze sprzedaży, zasobami jakie posiadamy w firmie oraz kapitałem własnym. Oczywiście, im wyższa rentowność tym lepsza jest kondycja naszej firmy. Z pomocą modułu BI Point porównanie tych danych jest znacznie łatwiejsze.
Funkcje BI Point:
Moduł BI Point to potężne narzędzie analityczne, które dostępne jest za jedyne 9 zł netto miesięcznie. Za tak niewielką kwotę otrzymujemy narzędzie, które:
W czasie rzeczywistym pokazuje i analizuje nasze dane z bazy.
Jest dostępne zarówno poprzez przeglądarkę WWW jak i na urządzeniach mobilnych typu tablet czy smartfon.
Pozwala na pełną customizację prezentowanych danych i analiz.
Nie wymaga specjalistycznej wiedzy w tworzeniu raportów.
Odpowiada na najważniejsze pytania dotyczące Twojego biznesu.
Działa w każdym miejscu i o każdym czasie.
Dostarcza konkretną wiedzę o każdym obszarze Twojej firmy.
Aby przekonać się jak prosty w obsłudze i przydatny jest moduł BI Point przetestuj go już dzisiaj bezpłatnie.
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Przeczytaj więcej o przetwarzaniu danych w polityce prywatności grupy Comarch.
Ta strona używa plików cookies, aby poprawić Twoje doświadczenie podczas poruszania się po stronie. Spośród tych plików cookies, w Twojej przeglądarce zapisywane są pliki skategoryzowane jako niezbędne, ponieważ są one konieczne do obsługi podstawowych funkcjonalności strony. Korzystamy również z plików cookies stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Takie pliki będą przechowywane w Twojej przeglądarce jedynie za Twoją zgodą. Masz również możliwość zrezygnowania z takich plików, jednak rezygnacja z niektórych z nich może mieć wpływ na Twoje doświadczenie podczas przeglądania strony.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
__cf_bm
1 hour
To ciasteczko, ustawione przez Cloudflare, jest używane do wspierania zarządzania botami przez Cloudflare.
Niezbędne pliki cookies są absolutnie konieczne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te, w sposób anonimowy, zapewniają obsługę podstawowych funkcjonalności i zabezpieczeń strony internetowej.
Funkcjonalne pliki cookies pomagają w obsłudze określonych funkcjonalności, takich jak udostępnianie zawartości strony internetowej w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Wydajnościowe pliki cookies są wykorzystywane w celu zrozumienia i analizy kluczowych indeksów wydajności strony internetowej, co pomaga w zapewnieniu lepszego doświadczenia odwiedzających użytkowników.
Analityczne pliki cookies są wykorzystywane do badania, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Pliki te pomagają dostarczyć informacji na temat liczby odwiedzających, współczynnika odrzuceń, źródła ruchu itp.
Reklamowe pliki cookies są wykorzystywane do wyświetlania odwiedzającym odpowiednich reklam i kampanii marketingowych. Pliki te śledzą odwiedzających na różnych stronach internetowych i zbierają informacje w celu dostosowania reklam.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
test_cookie
15 minutes
Doubleclick.net ustawia to ciasteczko, aby sprawdzić, czy przeglądarka użytkownika obsługuje ciasteczka.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Cookie
Czas przechowywania
Opis
_clck
1 year
Microsoft Clarity ustawia to ciasteczko, aby zachować Clarity User ID przeglądarki oraz ustawienia specyficzne dla danej strony internetowej. Gwarantuje to, że działania podejmowane podczas kolejnych wizyt na tej samej stronie będą powiązane z tym samym identyfikatorem użytkownika.
_clsk
1 day
Microsoft Clarity ustawia to ciasteczko, aby przechowywać i konsolidować wyświetlenia stron użytkownika w jednym nagraniu sesji.
_gcl_au
3 months
Google Tag Manager ustawia to ciasteczko, aby testować efektywność reklam na stronach internetowych korzystających z ich usług.
CLID
1 year
Microsoft Clarity ustawia to ciasteczko, aby przechowywać informacje o tym, jak użytkownicy wchodzą w interakcje z witryną. Ciasteczko pomaga w dostarczaniu raportu analitycznego. Zbierane dane obejmują liczbę odwiedzających, miejsce, z którego wchodzą na stronę, oraz odwiedzane podstrony.