Wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) w małych firmach otwiera nowe możliwości i oferuje rozwiązania, które mogą znacząco wpłynąć na innowacyjność Twojej firmy. Dzięki narzędziom opartym na sztucznej inteligencji możesz automatyzować rutynowe i czasochłonne zadania. Mogą one nie tylko automatycznie wprowadzać dane, zarządzać terminarzem, ale też wspomagać obsługę Klienta za pomocą wdrożonego na swojej stronie chatbota.
Za pomocą narzędzi AI możesz m.in. analizować dane i trendy. Na podstawie analizy zachowań i preferencji małe firmy mogą lepiej kierować swoje oferty optymalizując strategię marketingową czy też sprzedażową, dostosowując tym samym produkty i usługi do indywidualnych potrzeb Klientów. Więcej o tym, jak można wykorzystać sztuczną inteligencję do analizy danych w codziennych procesach biznesowych, przeczytasz na naszej stronie poświęconej sztucznej inteligencji.
Technologia optycznego rozpoznawania tekstu (z ang. Optical Character Recognition) – znajduje zastosowanie w wielu dziedzinach, także w biznesie np. we wprowadzaniu faktur i dokumentów do systemu finansowo-księgowych. Funkcja OCR w systemie Comarch ERP XT umożliwia szybkie przenoszenie informacji na podstawie danych z zeskanowanych faktur lub zdjęć dokumentów do programu w czasie rzeczywistym. System automatycznie rozpoznaje dane, takie jak NIP, numer dokumentu czy kwotę i umieszcza je w odpowiednich polach programu.
Usługa Comarch OCR rozpoznaje szeroki zakres danych z uwzględnieniem specyfiki danych typów dokumentów czy wersji językowych, w tym:
Wystawienie kilku faktur w miesiącu zazwyczaj nie sprawia przedsiębiorcom wielu problemów. Sytuacja wygląda nieco inaczej, jeśli faktur do wystawienia jest kilkanaście lub kilkadziesiąt, zwłaszcza jeśli są powtarzalne i dotyczą tych samych kontrahentów. Dlatego też użytkownicy systemu Comarch ERP XT mają możliwość tworzenia szablonów faktur sprzedaży i wystawiania faktur cyklicznych na ich podstawie. Użytkownik może ustawić cykl fakturowania oraz dzień, w którym program przypomni o planowanym wystawieniu dokumentów.
Użytkownik samodzielnie wskazuje jakie informacje powinny znaleźć się na wystawianej cyklicznie fakturze, dzięki czemu może wskazać:
W systemie Comarch ERP XT użytkownicy mogą skorzystać z wielu funkcji automatyzujących pracę, również takich jak automatyczne podpowiadanie produktu, poprzez wpisanie jedynie nazwy danego towaru czy też usługi. Przekonaj się jakie to proste i usprawnij swoją codzienną pracę!
W dobie Internetu przedsiębiorcy coraz częściej poszerzają swój kanał handlowy o sprzedaż wysyłkową, w ramach której mogą docierać do jeszcze szerszego grona odbiorców. Założenie własnego sklepu internetowego nie musi wymagać zatrudnienia specjalistów, a jedynie skorzystania z odpowiednich narzędzi, takich jak gotowe rozwiązania w postaci Comarch e-Sklep. W celu ułatwienia oraz przyspieszenia pracy, użytkownicy systemu Comarch ERP XT mogą skorzystać z funkcji automatycznego tworzenia opisów dla produktów, na potrzeby sprzedaży w sklepach internetowych i platformach handlowych. Dodatkowo każdy z takich opisów może w prosty sposób zostać automatycznie przetłumaczony na inne języki.
Comarch korzysta z najnowszych rozwiązań sztucznej inteligencji (AI) i robotyzacji (RPA), aby małe przedsiębiorstwa mogły rozwijać się na najwyższym poziomie. Jeśli chcesz zautomatyzować dużą część procesów księgowych, sprzedażowych i magazynowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, już dzisiaj zdecyduj się na system Comarch ERP XT i zwiększ efektywność operacyjną Twojego przedsiębiorstwa!